Γρήγορη μετάβαση

Εταιρικά Μέλη: Ένας θεσμός γεννιέται – Sales Promotion Center

Το 2019 εντάχθηκε, ως εταιρικό μέλος, στην οικογένεια του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ» η εταιρεία Sales Promotion Center  ΑΕ και υποστηρίζει τα λειτουργικά του έξοδα με τον ετήσια συνδρομή των 5.000 ευρώ.

Όμως, οι δεσμοί μας με την οικογένεια Ιμιρζιάδη, τους ιδιοκτήτες της εταιρείας, έχουν δημιουργηθεί από τις πρώτες σχεδόν ημέρες ίδρυσης του Σωματείου μας, αφού αποτελούν τακτικά μέλη και στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια τις δράσεις και το όραμά μας.

Το Sales Promotion Center ιδρύθηκε το 1978, από τους κ.κ. Νίκο και Τζίμα Ιμιρζιάδη και ύστερα εντάχθηκαν και τα παιδιά τους, Πέτρος και Μυρτώ και ξεκίνησαν πρώτοι την παροχή πλήρως οργανωμένων και αποκλειστικά εξειδικευμένων υπηρεσιών Προώθησης Πωλήσεων και Field Marketing. Μέχρι και σήμερα δεν σταματά να εξελίσσεται και να καινοτομεί, προκειμένου να παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες «υψηλής αξίας». Το Sales Promotion Center ΑΕ αποτελεί τον «ηγέτη» στο χώρο παροχής ολοκληρωμένων και αποκλειστικά εξειδικευμένων υπηρεσιών προώθησης πωλήσεων και marketing. Στόχος της, μεταξύ άλλων, είναι να προσφέρει στην κοινωνία μέσα από ποικίλες δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Στο πλαίσιο αυτό, το Sales Promotion Center ΑΕ πραγματοποίησε μία εκδήλωση στο Μουσείο Μπενάκη προκειμένου να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με το Σωματείο «ΔΙΑΖΩΜΑ», αλλά και να παρουσιαστούν, στους πελάτες και συνεργάτες της, οι δράσεις και τα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί το Σωματείο. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πέρα από την ετήσια συνδρομή ως εταιρικό μέλος, το Sales Promotion Center θα επιχορηγεί το «ΔΙΑΖΩΜΑ» για κάθε ημερομίσθιο που θα υλοποιεί για λογαριασμό πελατών του, με ένα ευρώ.

Η οικογένεια Ιμιρζιάδη είναι πάντα ένας πιστός συνοδοιπόρος του Διαζώματος και με κάθε τρόπο αποδεικνύει την ανιδιοτελή αγάπη που τρέφει προς το Σωματείο. Η εκδήλωση που διοργάνωσε αποτέλεσε μία εκδήλωση πρότυπο, όπου έδειξε έναν εναλλακτικό τρόπο συνεισφοράς στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και κατάφερε να διαχύσει το μήνυμα αυτό με έναν τρόπο διαδραστικό και συμμετοχικό.

Η παραπάνω πρωτοβουλία συμβάλλει δραστικά στην ενδυνάμωση  του θεσμού  των Εταιρικών Μελών και χαράζει έναν νέο «δρόμο»  για την ενεργή δραστηριοποίησή τους, προκειμένου να φέρουμε τα μνημεία της φύσης και του πολιτισμού στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Δείτε στη συνέχεια φωτογραφικό υλικό

  • Στιγμιότυπο από την εκδήλωση στο Μουσείο Μπενάκη τον Οκτώβριο του 2019.
  • Στο πάνελ ο πρόεδρος του Διαζώματος, κ. Σταύρος Μπένος και ο Business Development Head της εταιρείας, κ. Πέτρος Ιμιρζιάδης
  • Ο κ. Νίκος Ιμιρζιάδης, ιδρυτής της Sales Promotion Center, μιας από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο παροχής ολοκληρωμένων και αποκλειστικά εξειδικευμένων υπηρεσιών προώθησης πωλήσεων και marketing.
  • O κ. Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head της εταιρείας